I LOVE

Nu är designen fixad iallafall! Tack Mikaela! Headern är dock tillfällig och snodd från en av blogg.se PRO-teman, hehe.. Men det är väl inte olagligt..? Haha! Iallafall, jag tänkte visa er två skor jag beställde här om dagen, I love säger jag bara, precis som skorna så fyndigt heter. 
 
Båda dessa godingar från nelly.com får flytta in i min garderob alldeles snart.. Hoppas de kommer snart bara. Skickade efter de svarta först för någon dag sedan och de kostade 699 kr, sedan såg jag att de blåa var på rea igår så de kostade ynka 209 kronor! Och det är inte klart där, utöver denna super-mellandagsrea hade jag fått ett presentkort från Nelly på 75 kronor, så de blåa mockapumpsen som kostade 699 kr från början blev mina för 134 spänn!! Vilket kap må jag säga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback