DIAMONDS IN THE SKY

Just nu sitter jag och kollar på tv efter en hel dag spenderad på Bolleberget. När jag kom hem där ifrån var Emelie och Elin på väg ut på en promenad så jag hängde med! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, det är ju trots allt nyårsafton imorgon! Förresten, vet ni om posten levererar paket på nyårsafton? Väntar på mina skor från Nelly och troligtvis ligger de bara på posten här i Bollnäs och väntar på en vardag så de kan levereras till Ica så jag kan sedan kan få njuta av dem... Men om posten inte jobbar imorgon, vilket de troligtvis inte gör, så hinner jag inte få mina skor innan nyår.. Jag som så gärna ville inviga det nya året med dom godingarna på fötterna.. 
 
Kjolen här nedan kommer nog iallafall delvis få pryda min kropp när jag räknar ner till 2013...
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback