ALLTID I MIN VÄSKA

 
Här är sju saker som jag alltid, alltid har med mig i väskan. Body mist, torrschampo, deo, body spray (bodylotion fast i sprayform), sminkväska, mina solglasögon från Ray-Ban och plånbok! Det är liksom sju självklara "ha med" saker för mig när jag ska någonstans, haha. 

Tänkte visa senare vad jag har i min sminkväska och där med det sminket jag använder varje dag! Men först ska jag ta en dusch! Var och gymmade en sväng efter jag slutade skolan och nu sitter jag här och tänker på hur gärna jag vill gå runt i den första outfiten med kjolen (den med linnet och klackarna), som jag publicerade för en stund sen, just nu! Vill ha sommar, kunna ha bara fötter, bara ben, bara armar och bara axlar utan att frysa stjärten av mig (haha). Och gud så jag längtar tills vi ska åka till Frankrike! Är så nyfiken om vårt hus vi hyrt är så fint i verkligheten som på bilderna! Haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback