BUSUNGARNA











Världens sötaste ungar är här och sover över idag. Mina små goungar! De börjar ju bli så stora båda två! Haha. Helt underbara är de båda två. Adele, världens sötaste och snällaste unge, och Elsa världens finaste och goaste lilla tjej. Och det Adele sitter i är faktiskt en så kallad bumbo och ingen potta som det kan se ut som! Haha! 
 
Nu sitter jag iallafall vid köksbordet, ganska så slut efter kvällens träning. Det blev ett snabbt gympass med fokus på mage och sedan blev det en timmes spinning. Passet blev lite sämre än vanligt för mig då jag väldigt snabbt fick enn väldig mjölksyra i benen hela tiden så jag kunde aldrig få upp pulsen riktigt.. Någon som vet vad det kan bero på? Men visst låg pulsen högt där några gånger, det går ju inte att undankomma! Helt blöt av svett var jag iallafall så det bara rann i ansiktet, haha! Nu ska jag gå och duscha lite snabbt iallafall och sen kolla vad jag ska ha på mig imorgon.. Fasen vad det är svårt varenda kväll.. Jag är ju iallafall lite smart så jag brukar välja kläderna dagen innan på kvällen för annars står jag och försöker hitta nå kläder att ha på mig i 45 minuter så jag knappt hinner göra mig i ordning! Haha. 

Kommentarer
Sofia säger:

ser mumsigt ut ;-P

2013-02-18 | 13:12:18
Bloggadress: http://www.acordingtosofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback