DERMAROLLER


Ni har nog hört talats om de här Dermaroller produkterna som blivit en stor hit nu? Om inte så ska jag berätta lite kort fattat vad det är. Det är en hudroller man kan använda både på kroppen och i ansiktet för att återställa och minska hudskador och problem. Det funkar på tillexempel bristingar, ärr, celluliter, rynkor, pigmentfläckar m.m. Det ska även hjälpa mot finnar har jag för mig! Allt det här kan tydligen denna produkt åstakomma pga att nålarna som man då rullar på huden "stimulerar både hudens kollagenproduktion och återskapandet av nya hudceller" vilket då betyder att man ungefär lurar huden att producera nya fräsha hudceller. Jag har ett ganska så stort ärr i pannan som jag verkligen inte trivs med och det känns som om det här faktiskt skulle kunna funka. Jag tror att den även skulle kunna funka någorlunda till att bara använda i anstiket "bara ändå" för att få en finare och bättre hy. Tror jag ska köpa en men jag undrar då bara en sak.. Det finns ju massor av olika nu av olika märken och är det då dumt att köpa en lite billigare, tillexempel en Skinroller för ett rea pris på 379 (översta bilden) istället för en Amazingroller för ungeför 800 kr (nedersta bilden)? Spelar det någon roll? Är det någon som har någon erfarenhet av någon sådana här "dermarollers", kommentera gärna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback