FRUKTIGT



Ikväll ska jag äta exotiskt planka, helt själv.. Haha. Mamma och Lennart är borta på middag hos några kompisar så jag fick önska vad jag ville äta ikväll eftersom det bara skulle bli jag hemma. Jag som då hade pratat om exotiskt planka samma dag och om hur gott det är och om hur länge sen det var jag åt det ville självklart äta det! Haha. Tänkte då att Anton kunde äta med mig och så då, men det gick då inte för han skulle spela match... Så nu sitter jag själv hemma och ska göra iordning all frukt och så har jag potatissallad, rostbiff, skinka och kalkon. Mmmmh, gott. Men känns lite mobbad att äta en sådan mat som exotiskt planka och göra iordning värsta fint med massor av frukt osv när jag bara är själv.. Haha. Jaja! Gott ska det bli, visar er sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback