GULT ÄR FINT







Åh jag älskar gult. Speciellt sån här pastellig gul! Ni vet den blåa blusen jag fick hem från h&m för inte så länge sedan? (här hittar ni den annars). Jag tyckte den var så himla fin och perfekt så jag var bara tvungen att beställa den i en annan färg! Skulle kunna beställt den i alla färger som fanns (den finns i jätte många färger!) om jag hade råd, men det fick bli en fin pastellgul den här gången!

En grej som dock var lite konstig var att jag hade beställt den i strl 36 och när jag får den så står det 36 på "prislappen" men på den insydda lappen i nacken står det 38... Så hur tänkte de då? Troligtvis är det någon som märkt den med fel prislapp och sen bara tittat på den när de skulle packa varorna och missat att det faktiskt står 38 på den egentligen.. Men jaja! Det var inte så stor skillnad på dem i storleken så 38 får blir bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback