JEANSSHORTSFROSSA







Bilden längst ner uppifrån från vänster: Carlings (tror jag), de randiga h&m, de rosa h&m, de svarta h&m, h&m igen (haha många h&m), de slitna modekungen, de ljusa Levi's, Bikbok, Lev's och de sista Bikbok! 

Eftersom jag inte är en vintertjej så fortsätter jag på spåret och visar lite sommarkläder så tänkte visa er mina favorit jeansshorts nu. Jag är verkligen en sådan tjej som älskar jeansshorts, speciellt höga och lite vintage aktiga. Den här sommaren har jag lovat mig själv att börja använda lite mer klänningar och kjolar också, men annars är jag verkligen en jeansshortsbrud! 

Kommentarer
SIS säger:

Och jeansshorts går jag i nu ;)

Svar: hmmmmmmmmmmmmmmm
isoldesoderqvist.blogg.se

2013-02-02 | 15:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback