LEO PANTS






Tänkte bara visa er ett par favoritbyxor jag äger. Jeans med leopard print! Köpte de på H&M i somras och har många gånger varit lite tveksam på dem och inte riktigt veta hur jag ska matcha dem osv men nu har jag bestämt mig och jag tycker de är riktigt coola! De är speciella och ett roligare alternativ till vanliga jeans. Men ibland kanske man som sagt tycker att de är lite svåra att matcha och då tänkte jag bara berätta/visa hur jag brukar matcha dem! Jag brukar oftast köra på en vit topp till dem vilket jag tycker blir fräshast och fint, men det är nog absolut finast i vår/sommar med en fin vit topp och ett par ballerina faktiskt!
 
Så ungefär så här brukar jag matcha jeansen, med en peplumtopp eller liknande! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback