LEO SNAPBACK


Åh vad jag är kär i den här kepsen! Helt perfekt ju! Jag har letat ett tag efter en cool snapback men aldrig hittat någon riktigt snygg, men nu har jag! Haha. Så snyggt med leopardprintet, den blir ju liksom så cool men samtidigt så snygg med det! Jag är egentligen ingen sån här cool brud med snapback och sneakers typ som ni nog vet men jag tycker det kan vara lite chill och snyggt så där ibland och speciellt på sommaren till jeansshorts och ett slappt linne typ! Nä men om ni hittar någonstans där man kan köpa en sån här, kommentera gärna! Jag har olyckligtvis bara hittat den på amerikanska hemsidor och då tillkommer väl massa tull och skit.. Så hojta gärna till! 

Kommentarer
Elin säger:

Jääklar va snygg! :)

2013-02-24 | 19:53:41
Bloggadress: http://easyliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback