MEDAN JAG ÄNDÅ VAR IGÅNG....

Medan jag ändå var igång och beställde från H&M klickade jag hem de här små välbehövliga sakerna oxå. En eyeliner, ett beigeaktigt läppglans (jag brukar inte gilla läppglans med ska testa, tyckte färgen såg bra ut, och det kostade i och för sig bara 10 kronor typ, haha) och en liten sminkväska eftersom min så tragiskt gick sönder förra helgen (får ha den här tills vidare iallafall).. 
 
Nu sitter jag hemma helt död typ.. Vet inte varför, gjorde ingenting igår, kikade på film med min Anton bara och somnade i skaplig tid (runt klockan 1 kanske), men har ont i huvudet och är super trött.. Man kanske bara blir så helt enkelt efter en tuff vecka i skolan.. Haha. Nu ska jag iallafall måla mina naglar och dona lite.. Kanske ska börja kolla på en serie också som jag inte följ förut, The Vampire Diaries. Vad tycker ni om den? Jag har sett några avsnitt på tvn så där lite då och då men aldrig följt det på riktigt och mina kompisar Frida och Sanna har sagt ett tag att jag borde börja kolla på den så jag kanske ska göra det nu.. Eller? Är den bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback