OCH ETT PAR TILL







Och ja, som rubriken lyder, ett par til klackar då! Haha. Börjar undra hur många klackar jag har nu och hur ofta jag använder dem...? Hmm.. Svar: Många och inte ofta. Men de är ju så fina!! Det är ju så snyggt med klackar så jag kan ju inte låta bli, tänk när jag behöver dom då? Haha! De här kom iallafall med posten idag också. Skit snygga de med tycker jag faktiskt! Dock, ja dock (!), får jag typ inte plats med lilltån! Den kommer verkigen inte in, fattar inte! Haha. Jag må ha en konstig och lite knölig lilltå men visste inte att den var så här konstig.. Hoppas det går och ordna det här också, ska försöka gå i dom lite så dom kanske töjer på sig lite eller något så kanske det går.. Orkar inte skicka tillbaka dem, men får se.. De kostade ju trots allt bara 129 kronor de här med så känns kanske lite ovärt att skicka tillbaka dem å behöva betala frakt och så.. Får se!

Kommentarer
Elin säger:

Haha förstår vad du menar! Jag har 2 långa hyllor fyllda med klackar och använder dom knappt för jag är rädd att förstöra dom haha.. Men älskar att kolla på dom och gå omkring med dom hemma!

Svar: Haha jaa, det är ju typ så. Älskar att bara ha dom där för de är så fina! Haha. Helst av allt så skulle jag vilja gå runt i klackar varenda dag för det gör ju oftast alla outfits tusen gånger snyggare men för det första blir jag så jäkla lång och för det andra så skulle jag nog inte orka det när man ska gå i skolan och så, det går ju inte.. Haha!
isoldesoderqvist.blogg.se

2013-02-23 | 15:49:10
Bloggadress: http://elinkarefalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback