ODD MOLLY



Hej där! Jag har precis kommit hem från dansträningen och sitter och äter lite rostade mandlar nu. Gott! Jag måste alldeles snart hoppa in i duschen men tänkte först bara visa er lite fint från Odd Molly. Jag själv äger ingenting där ifrån då jag tycker det är lite dyrt med tanke på att man bara får ett studiebidrag på 1050 kronor varje månad och en topp kostar mer än det så... Men.. Jag tror jag ska försöka införskaffa mig en snart.. Kanske nu på en gång.. Haha. Den i mitten längst ner och den till vänster längst ner är jag helt kär i.. Jag har faktiskt en rabattkod på Zoovillage (där ni bland annat kan hitta Odd Molly men även många, många andra märken) på 20% så kanske ska slå till nu då..? Den i mitten där nere som jag pratade om kostar faktiskt då "bara" 1000 kronor med rabatten... Hmmm.. Haha. Men aa, de här ovan finns som sagt att hitta på bland annat Zoovillage! 

Kommentarer
dalleballe säger:

mamma har koftan längst ner till vänster och den är huuur mysig och skön som helst!! fast hon har storlek 2 som inte passar mig :(

Svar: ofta... åååh...
isoldesoderqvist.blogg.se

2013-02-21 | 21:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback