REEBOK REALFLEX FUSION







Det var rea på Intersport idag så jag åkte ner på stan med mamma efter skolan och tittade på skor. Jag har länge suktat efter Nike's free run 3 men nu hittade jag de här från Reebok som det var 50% på så de kostade endast 500 kr! Var bara tvungen att slå till och det bästa var ju att jag fick dom av mamma, haha! 
 
De är anpassade för att man ska få en barfota känsla och för att hjälpa fötterna att kunna röra sig lättare och än så länge (hehe, har haft på mig dom här hemma i 5 minuter men ändå) så tycker jag att dom är jätte sköna! Ska inviga dom snart när jag ska till gymmet, tror faktiskt att jag ska ta tummen och röven och springa på löpbandet ett tag ikväll. Så länge jag orkar, eller orkar gör man väl, men så länge jag inte håller på och dör av utråkning, haha. Tycker det är så tråkigt att göra samma sak länge och tröttnar snabbt men aa.. Bara att bita ihop! 

Kommentarer
linnea säger:

Vart var dom på REA? :)

Svar: Intersport!!
isoldesoderqvist.blogg.se

2013-02-19 | 14:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback