SERIE TIPS

Jag tänkte bara tipsa om en serie som ni nog sett mig skrivit om några gånger, vilken är Pretty Little Liars! Jag tycker den serien är verkligen jätte bra och väldigt spännande. Ibland blir man ju nästan lite rädd också... Haha! Det handlar iallafall om fyra tjejer och deras kompis Alison försvann spårlöst men ett år senare hittade man henne död. Efter att man hittat kroppen så börjar tjejerna få massa konstiga sms från en som kallar sig "A" och det ena och det andra händer medan de försöker ta reda på vem som mördat Alison. Ett tips till iallafall alla tjejer! Haha.

Ett annat tips är självklart Gossip Girl! Världens bästa Serie och den är verkligen något jag rekomenderar för alla tjejer där ute. Jag själv har sett klart alla avsnitt som finns och det kommer inte komma några fler någonsin vilket känns super tråkigt.. Känns nästan som om deras liv är på riktigt, haha!! Ja men iallafall, det handlar lite kortfattat om några rika undomar som bor på Upper East Side i New York och om deras liv och problem. Det är så mycket snygga kläder, skor, väskor och jätte fina hem och allt är så lyxigt och fint. De lever drömlivet för alla ungefär, men ja, det är kanske inte en sån bra dröm som spelas upp bakom fasaden. Det är lögner hit och dit, utpressning och massor av kaos och drama hela tiden, haha. Men även mycket romantik. Klart bästa serien enligt mig! Tips, även här, iallafall till alla tjejer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback