SLUTKÖRD

Sitter på sporthallen nu och väntar på Anton helt slutkörd efter som sagt ett armpass, ett spinningpass och deep stretch. Körde armar ganska så hårt först så när jag satte mig på spinningcykeln så höll armarna bara på och skaka första kvarten! Sjukt drygt, haha! Men ja, efter spinningen var jag helt skyblöt av svett. Aldrig svettas så mycket tror jag, bara rann ner i ögonen på mig! Haha, fräscht! Deep stretchen var däremot inte så svettig, bara väldigt skönt. Är så skönt att få varva ner och dra ut musklerna så länge efter ett hårt träningspass. Och för mig som dansare är det väldigt bra och viktigt att stretcha mycket, vilket jag själv ofta glömmer bort att göra på egen hand! Perfekt att det här passet finns då!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback