"SMORRE" EFTER TRÄNING





Sittter ute på vår inglasade altan nu och dicker en smoothie efter dansträning. Det är jätte varmt och skönt här inne med bara solen som gjort allt jobb, underbart! Glasaltanen tycker jag mest om med vårt hus! Ska visa er den snart! 
 
Ni kanske undrar varför jag skrivit smorre i rubriken istället för smoothie och då är det så här.. Jag är en tjej som kommer på slangord till ungefär allt! Haha. "Ska vi gå ner på starren?" "Det är lurre nu" "Åh vad gott med glarre" "Ska vi ta burren?" "Dricker en prottesmorre jag" osv. haha ja ni förstår... Det går bara inte att sluta och jag, Ida och Frida håller på så här jämt nu, snart finns det nog inte ett enda ord vi säger normalt.. Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback