SOMMAR VS "VINTER"







Slängde ihop två outfits med samma topp och samma skor fast för två olika årstider. För den årstid vi är i nu, vintertid snart vår (dock för lite varmare vinterdagar), och så en för sommartider. Är samma topp och samma skor som sagt men matchade på två olika sätt till två olika klimat. Så, som på första bilderna skulle jag nog matcha linnet på sommaren, å så på de sista på "vintern". Vilken av outfitsen skulle ni trivas bäst i tror ni?
 
Tycker ni jag ska göra mer sådana här? Tips hur man kan matcha osv? Kommentera bara så lovar jag att det kommer dyka upp lite då och då! 
 
Föresten, linnet är från Bikbok, shortsen från Levi's, jackan från Jofama by Kenza, jeansen från Dr.denim och så skorna från converse då! 

Kommentarer
Gabbi säger:

roligt med match-tips, även om jag inte är så duktig på mode, haha :)

2013-02-03 | 19:28:50
Bloggadress: http://gabriellafrisk.blogg.se
Stina säger:

Hej! Jag tycker verkligen att dina svarta jeans som du har från Dr.denim är super snygga! Kan inte du göra ett inlägg där du visar alla dina svarta jeans och vad du har för storlekar, vad dom kostar och vart du har beställt/köpt dom? Skulle uppskatta det jätte mycket! :)

2013-02-04 | 21:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback