THE LATEST ON MY INSTAGRAM



Tänkte visa er några av de senaste bilderna från min instagram nu eftersom jag nästan haft mer närvaro där än här på sistone. 
 
Ja, jag har trippat runt i mina hunterstövlar och skinnjacka i slaskvädret som kommer på köpet när det börjar gå mot vår (men hellre det!!), varit lite ego med bilder på mig själv, lånat en super fin blus av Ida som kommer från barnavdelningen på Lindex (tänk vad man kan fynda där!), hängt med fina människor i Alfta, firat världens bästa syster som fyllt 18 år som då fick en liten bil, firat alla hjärtans dag i danssalen med världens finaste grupp hälsinglands dansteater, varit på järvzoo med skolan och kollat på renar och andra svenska djur, hängt med världens sötaste systerdotter Elsa och provat vikingahattar på Torgboden och såklart tränat loss rejält! 

och ja, isoldesoderqvist heter jag där för er som undrar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback