CHERRY





Jag är en sådan person som missbrukar torrschampo lite granna men har aldrig testat på en med en lukt. Så nu när det behövde fyllas på med torrschampo för mig så passade jag på och köpa en fruktig och god lukt denna gång. Cherry valde jag! Luktar jätte gott men har fortfarande samma funktion som annars. Super! För er som är brunetter och vill testa på torrschampo rekomenderar jag den för brunetter då man blir väldigt vit/ljus i håret annars av de andra. Om ni inte vill vara ljusare i hårbotten då.. Haha. Men ja, iallafall, en super bra grej om du inte hunnit tvätta håret och det ser lite fett utt, spruta ett par sprut i hårbotten och gnugga in, och vipps så ser det fräscht ut igen! Rekomenderas! 
 
Den här ovan är från Batiste som ni ser och jag tycker de är jätte bra. Kostar runt 60 kronor och finns massa olika lukter och det finns även både för ljust hår, för blond/brunt hår och så för mörkt hår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback