CLIPS TILL VARDAGS?

Hej där! Nu ligger jag på sängen och kollar på idrottsgalan på tvn. Jag struntade faktiskt i att träna idag då jag hade en sådan förbannad huvudvärk. Hårdträning imorgon istället! Men iallafall! Jag höll på att tänka om jag skulle testa ha mina clips imorgon i skolan, men jag vet inte.. Kommer kanske känna mig lite töntig, haha.. Har endast använt de på nyår så jag kanske skulle ta och börja använda de lite till vardags också? Eller vad tycker ni? Hmmm.. Tror jag ska testa imorgon! Dock är jag lite dålig på att sätta fast dem så att jag är så rädd att det ska synas där bak.. Några tips för det? 


Kommentarer
Sofia säger:

Kleta lite smör på klämmorna så går det mycket bättre, jag lovar, testa!!

2013-01-14 | 22:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback