COLD IS THE WATER, IT FREEZES YOUR ALREADY COLD MIND

Idag har det varit en fin och kall (!) dag igen. Runt 20 minus. Som tur är verkar det som om det ska bli lite varmare nästa vecka, bara lite under 0, skönt! Men det kommer väl bara hålla ett litet tag.. Usch, hatar att frysa, vill bara åka i väg till ett varmt och tropiskt land nu! Är så avundsjuk på Simone, min syster, som åker till Asien på söndag och är borta i 3 månader. Iallafall Thailand, Vietnam och Laos ska de åka till (kommer inte ihåg om det var något mer land). Åh, längtar tills jag kan åka och på en sådan lång resa så själv med mina kompisar!!

Sitter iallafall på golvet framför kaminen nu som är i full gång. Är jätte skönt, men måste slita mig här ifrån snart för att gå och duscha och sen åka till Anton och sova där. Äntligen är det fredag imorgon iallafall! Helgen kommer nog gå snabbt och på söndag ska vi tävla med vår koreografi... Nervös!!

 

En bild från idag ut över varpen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback