DONAT

Ja hej! Förlåt för att jag varit lite frånvarande idag! Jag har iallafall vart och gymmat en sväng med frida och sen efter det har jag bara tagit det lugnt helt själv, haha. Poppat popcorn i pappas popcornmaskin han fick av oss barn i julklapp och provgjort olika smoothies med Åsas mixer som vi gav henne i julklapp! Haha. Ja som ni hör, en kväll med pappa och Åsa, haha! Men alla mina syskon hade annat för sig ikväll och min pojkvän är i fjällen så.. 
 
Men ja, ni kanske ser att det ändrats en liten del här på bloggen! Det var min kvällsgöra ungefär.. Har ju försökt fixa någon header nu ett tag eftersom den jag hade var tagen från blogg.se pro-teman, haha, så nu tillsvidare får det iallafall se ut så här! Dessutom har jag gjort själva inläggen bredare, vilket jag personligen tycker är snyggare, hoppas ni oxå tycket det! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback