EN MYSIG KVÄLL







Godmorgon! Jag har nyss vaknat och sitter nu och kollar igenom bilderna från gårdagskvällen. Ovan är de flesta av dem och det blev, som alltid med mina tjejer, en jätte mysig kväll! Vi åt jättegod mat, krocketter, kyckling och bea såklart haha, spelade spel, pratade om allt och slängde ihop världens godaste glass, med vaniljglass, oreoglass, maltesers, noblesse och sprutgrädde, och en då med sprakande tomtebloss i tillgängnat till världens bästa Ameli som fyller år på måndag! Sen sprang en del av oss även ut i vintermörkret med täckkläder och tog ett pulkarace! Haha! Ja, en jätte mysig kväll. 
 
Men ja, som sagt. Jag har nyss vaknat och ska gå ner och äta frukost nu, sen får vi se vad jag kan göra av bilderna på mina nya skor vi knäppte igår.. Ska iallafall visa er dem snart! Skit snygga, blåa! Hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback