EVEREST


Många av er (även jag) tycker nog de klassiska skit snygga Jeffrey Campbell skorna Lita dödar och har gjort det länge men dessa, som kallas Everest, glöms nog bort. Jag personligen tycker nog att de här är snyggare än de hypade Lita-skorna! De är lite grövre och coolare och känns så rätt speciellt nu på vintern eller hösten/våren! Riktigt snygga, och det har jag tyckt ett bra tag nu, dock är priset för högt för en student som mig, haha. Annars skulle jag inte tacka nej till att trippa runt i dessa just nu.. Någonting runt 1600 tror jag de kostar, men vet ni vad? Jag hittade precis ett budget alternativ för 599 kronor nu när jag tittade runt lite. Här kan ni hitta dom! Faktiskt väldigt lika och snygga var de också! Kanske man ska slå till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback