FÄRGGLAD TRÄNING



Nu ska jag ta en promenad ute i mörkret till gymmet och köra ett pass box'n fun med Frida! Är faktiskt taggad för en gångs skull. Box'n fun tycker jag är jäkligt roligt och det var ett tag sen jag körde det nu, har mest kört spinning på slutet. Men ja jag tänkte förgylla detta träningsinlägg med att visa lite av mina färgglada träningskläder. Att ha massa färgglada kläder när man tränar är bara så snyggt, och dessutom så blir man gladare av det! Haha. Självklart är mina träningsskor rosa oxå... Hehe. 
 
Men nu måste jag kila! Tittar nog in senare efter träningen, om jag inte blir alldeles för slut. Haha nädå.

Kommentarer
Anonym säger:

Hur finner du motivation till träning? Jag har ingen lust alls att träna! Jag vill, men allting känns bara tråkigt. Hur ska jag göra? nå tips?
Och vart gymmar du och hur går träningsformerna du kör till? Jag vill tycka de är roligt med träning, hjälp mig

Svar: Det här är typ fel person att fråga.. Haha! Jag själv har inte alltid värsta motivationen till att träna men att kolla på bilder på andras snygga kroppar gör mig verkligen taggad för då tänker jag typ "fan i sommar ska jag oxå se ut så där på stranden!!" å sen tänker jag på det igenom hela träningen! Jag följer även massa "fitspo" konton på instagram och kikar ibland in på lite träningsbloggar för då blir iallafall jag jäkligt taggad.. Men ja, jag brukar mest köra gruppträningar för då finns det redan ett pass upplagt till en och man kan inte bara gå och såsa som jag t.ex. brukar jag göra på gymmet. Dessutom så är det någon som peppar och skriker på en och då blir jag skit taggad! Men träna med någon kompis och pusha varandra, lek personlig tränare åt varandra om ni gymmar, eller om du är lite som jag är ibland att du bara slappar och pratar då när du gymmar med en kompis, så gymma själv och stäng in dig i en liten bubbla med riktig hög party musik i hörlurarna och se den där snygga kroppen du vill åstadkomma framför dig hela passet..! Haha! :) Jag gymmar på Nordic här i Bollnäs och när jag väl gymmar brukar jag blanda kondition med styrka! Hoppas det går bättre för dig med träningen, men som sagt, jag kanske inte är rätt person att fråga! :) haha
isoldesoderqvist.blogg.se

2013-01-03 | 20:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback