GODKVÄLL



Nu har jag precis kommit hem till Anton efter en fullspäckad dag. Till klockan halv 1 "imorse" åkte jag till gymmet och drog ett pass på nästan 1,5 timme med Frida. Efter det var det fullfart iväg till Heden för styrelsemöte med Dansoteket (för er som inte vet är jag dansledare i dansoteket). Mötet blev ovanligt långt och efter det åkte jag tillbaka till sporthallen för att kolla på sista perioden av min pojkväns innebandymatch. Efter det åkte jag hem, fick i mig en bit pizza och sen direkt kom Anton och hämtade mig, så är här!
 
Vi svängde in på Ica och det ni ser på bilden fick jag med mig hem, medan Anton köpte ett pringles rör, haha. Nu sitter jag och äter kvargen och ska försöka plugga.. Förlåt för dålig uppdatering igår och ännu värre, ingenting alls idag! Haha. Men ja, jag har haft fullt upp inte vart hemma! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback