HJÄLP?

Kan ni snälla bloggläsare hjälpa mig med en sak? Kan verkligen inte bestämma mig vilken av de här jackorna jag vill ha mest.. Jag ska kunna ha dem iallafall nästan genom hela vintern (eller tror ni dom är jätte för tunna för det båda två??), då jag hatar dunjackor som ni vet, haha. Men jag kan inte bestämma mig vilken jag vill ha. Vet att det är två helt olika modeller och stilar på jackorna men det är ju det som gör det så svårt... Vill ha båda men har bara råd med en... En mysig pälsjacka eller en cool ulljacka med mysigt ludd i? 
 
Vilken tycker ni? eller 2?

Kommentarer
lina säger:

1an tycker jag är fin :)

2013-01-28 | 22:20:13
Anonym säger:

2 :)

2013-01-30 | 15:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback