I CAN DO IT, CAN WE?

Nu ska jag banne mig tag i mitt liv på allvar! Visst att jag redan gymmar och kör andra gruppträningar regelbundet, men mer power ska det bli!! Mycket mer kondition ska det bli när jag tränar på gymmet t.ex., vilket jag för övrigt tycker är det jobbigaste och TRÅKIGASTE som finns! Att stå på crosstrainern eller stå på springbandet i över en halvtimme är inte riktigt min grej och jag tröttnar efter typ 5 minuter och är rastlös. Men nu, jag ska fasen pina mig igenom det nu och börja köra mycket mer kondition! Mer bränna kalorier alltså! Dessutom räcker det självklart inte där. Matvarorna måste förändras. Ingenting onyttigt, vare sig det är vitt bröd eller godis. Så.. Nu kör vi! Är ni med mig? ( Haha skj, tror man är en stor bloggare som drar med sig folk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback