I GAVE YOU ALL

Som ni nog förstår så skulle inte det förra inlägget publiceras så sent som nu, utan Clara skrev det vid kanske klockan 1 idag. Det är så att jag har som sagt varit i Gävle hela dagen och mitt mobilinternet är slut för månaden (ladda inte ner filmer på datorn via mobilens 3G haha), så det är super segt, där av den urusla uppdateringen de här dagarna.

Men ja, jag är hemma nu iallafall efter en hel dag i Gävle. Vi tävlade som sagt i en tävling som hette Skapa dans då man ställer upp med egengjorda koreografier. Vi var 6 brudar deltog med en koreografi som jag och Clara gjort, och det gick faktiskt bra! Berättar mer sen! ;)



En liten "sneakpeak" (haha hatar egentligen det ordet) på shoppingen idag. Köpte typ ingenting då vi bara hade typ en timme på oss, men ja. Visar det mer sen! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback