INGEN MASCARA

Jag tänkte bara visa er mina ögonfransar helt utan mascara! Mörka ögonfransar har nog många utav er men mina är faktiskt jätte ljusa annars så de knappt syns. Så varför är de så mörka och fina här? Jo men jag har ju färgat de såklart! Haha (som om ingen fattade det). Hemma faktiskt också! Vi har någon färg hemma hos pappa till ögonfransar och ögonbryn och jag tycker det är jätte bra! Var faktiskt ganska så länge sen jag färgade nu och de är så här mörka än! Vad det jag färgar med heter eller vart det kommer ifrån vet jag dock inte, men det är någon som undrar det så är det bara att kommentera så tar jag självklart reda på det! Det är jätte bra iallafall!


Haha, ser helt borta ut på ögonen och näsan ser jätte stor och typ... knäckt ut! Haha, jaja. Fokusera på ögonfransarna ni! 


Kommentarer
sis säger:

Färgen heter:
RefectoCil (GWCosmetics) no 1 pure black

Stod precis och skulle färga! Haha ;)

2013-01-21 | 18:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback