MIDDAG OCH PLL



Här är dagens middag i form av kycklingfilé, matvete och guacamole! Skit gott, verkligen! Nog godaste jag ätit på länge. Haha. Matvetet och guacamolen gjorde verkligen det speciellt och jätte gott! Matvete är ju dessutom mycket nyttigare och bättre än ris så det rekomenderar jag verkligen er att byta ut riset mot! Och guacamole, mmmh, så gott! Har alltid varit lite skeptiskt mot guacamole men för ett tag sedan smakade jag mammas egengjorda och föll för det direkt! Passar ju till nästan allt, jag råder dig att testa om du inte gjort det! Hemmagjord är ju godast, färdigköpt har jag aldrig smakat men jag kan tänka mig att det inte alls är lika gott.. Haha. Hemmagjort for the win, alltid! Haha. 
 
Jaja, nog med prat om mat nu. Nu ska jag bara ta det lugnt och titta på Pretty Little Liars! Har fortfarande inte sett förra veckans avsnitt och imorgon kväll kommer det ut ett nytt i USA (som dock inte går att ladda hem i Sverige förrän dagen efter). Så nu har jag gjort ordning en skål med mango också blir det mys hela kvällen bara. Har faktiskt dragit på mig någon form av skada i låret/fästet av låret.. Ingen aning vad det är, om jag sträckt mig eller råkat skada en muskel på något annat sätt, men ont gör det.. Så jag står över träning idag..! 

Kommentarer
Anonym säger:

Snälla kan du inte videoblogga någon dag? Åh skulle vara skit roligt!!!!

2013-01-28 | 20:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback