MITT "SMINKBORD"


När jag bor hos min pappa så har jag ett gammalt skrivbord i mitt rum som vi målat vitt. Detta använder jag lite som ett sminkbord och så här ser det ut. Smink och hårprodukter samt ett smyckes fat med väldigt få smycken just nu, eftersom jag har alla mina saker annars hos min mamma, får pryda detta bord när jag är här. 

Så.. Idag har jag tagit det lugnt och varit och tränat. Tog en promenad till gymmet och körde spinning och core direkt efter varandra. Efter det har jag inte gjort någonting.. Provat mina nya skor och min nya klänning, knäppt kort och legat vid datorn.. Min Anton är i fjällen nu så jag får klara mig utan honom till på söndag... Vi är med varandra varenda dag och sover med varandra varenda natt så det känns lite tufft att få sova själv nu i 5 dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback