PRICKIG KOPP MED TE





Efter en god kopp smultronte ska jag nu ta en skön dusch och sen dränka min näsa med nässpray, typ.. Haha nä men har blivit jätte snorig nu iallafall. Jobbigt.. Men jaja, kollar på uppdraggranskning nu på ettan och fastnade lite, faktiskt lite intressant.. Är om islam. Det finns ju så många olika åsiker i islamen om en kvinnas rättigheter och om hur man ska tolka och följa koranen osv.. Ja jag tycker bara det verkar jätte jobbigt att behöva leva efter något bestämt och efter en skrift liksom, koranen eller bibeln eller what ever, men vad vet jag.. (menar inte nu att det är fel att leva så, utan att jag tycker att det verkar jobbigt och mycket skönare att kunna göra vad man själv känner för, tycker och vill, haha) Men ja, jag tycker iallafall att det är jätte viktigt med lika rättigheter oavsätt kön, religion eller etnicitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback