SPIKES






Åh vad jag är avundsjuk på Elins nya skor. Hon beställde dem från Nelly på mellandagsrean (eller egentligen rean som brukar vara efter mellandagsrean, haha) så de kostade endast 249 kronor och hade tillochmed varit nedsänkt till ynka 149 kronor innan. De fanns tyvärr inte i min storlek så det blev inga för mig men jag får väl beundra hennes då.. Ska köpa ett par liknande från Bubbleroom som jag visade förut tror jag! Dock är de lite dyrare..... Synd iallafall, för de är ju skit snygga! 

Kommentarer
Sara säger:

Vad behöver du för storlek?:) har ett par 38or oanvända.

Svar: Tyvärr så har jag så stora fötter som 40, ibland 39 :(
isoldesoderqvist.blogg.se

2013-01-20 | 23:52:17
Bloggadress: http://saraevelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback