V SOM I VITT OCH VACKERT







En fin, vit, lite bredare och slappare peplum topp fick flytta i i min garderob idag också. Tycker om att den är lite slapp fast med en fin volang där nere som piggar upp den och ändå gör den perfekt till både vardags och till finare tillfällen! 
 
Nu är jag hemma från kvällens dansträning på 2,5 timmar iallafall. Den var skit jobbig rent ut sagt och jag sitter här nu med täppt näsa och huvudvärk. Ja, man kanske ska ta det lite lugnt och lyssna på kroppen om man är förkyld Isolde.. Men jaja! Ska hoppa in i duschen nu och sen välja kläder inför skoldagen imorgon innan jag åker till Anton och sover där. En tunnare jacka blir det iallfall som åker på. Om det är inte är kallare än -5 så vägrar jag dunjackan. Haha. Är det bara jag som har ett sådant hat mot dunjackor eller? Mest mot min egen dock för den är inte så himla snygg.. Haha. Men nä, jag tycker en pylsig dunjacka "klär ner" ens outfit fruktansvärt mycket. Det blir liksom så tråkigt och det ser ju nästan ut som om man ska åka skidor eller sporta med vinterjackan på ibland. Haha! Jag drar inte alla vinterjackor över en kam nu utan syftar mest på min egen fula från 8848 (hur mycket sportigare kan det inte bli?! haha).. Det finns absolut fina dunjackor/vinterjackor och ni får gärna visa mig om ni har några tips på vart jag kan hitta en varm och snygg (!) och inte så "sportig" vinterjacka! Haha. Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback