ZIPPERS


Jag tänkte bara tipsa er om dessa byxor med dragkedjor, precis nästan identiska med de från Gina tricot som de flesta blivit förälskade i. De från Gina kostar 599 kronor och de här ovan som är från Nelly kostar endast 349 :-! Ett lite billigare alternativ för er som tycker 600 spänn är lite dyrt då man bara lever på ett studiebidrag på 1050 kr! Dock vet jag inte hur de här ser ut i verkligheten, om de sitter lika slimmade och bra som de från gina, men på bilderna ovan ser de iallafall bra ut! 
 
Jag tror faktiskt jag ska beställa dem, så då kan jag återkomma med hur de sitter. Ett tips iallafall!

Kommentarer
elin säger:

Dom såg riktigt snygga ut!

2013-01-15 | 12:11:42
Bloggadress: http://elinkarefalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback