ABBEY





 
Jag köpte ett par jeans för ovanlighetens skull i Gävle. Ett par som inte är svarta för en gångs skull! Dom är lite annorlunda så där. Ljusa med fläckar på eller vad man säger. Fast jag vet inte riktigt än hur jag ska matcha dem.. Kan visa snart vad jag hade till dem igår men sen då? Kan ju inte ha samma topp jämt till dem, haha. 
 
Om ni har några tips på hur jag kan matcha dem, kommentera gärna! Så lovar jag att visa hur jag hade tänkt att matcha dem också om ni vill ha tips. Haha. Fick dessutom frågan om hur jag skulle matcha min nya väska och ja.. Jag kommer nog ha den till allt möjligt. Men mest kanske till svarta jeans, någon topp i vilken färg som helst och svart skinnjacka! Det blir nog snyggast! Kanske kan slänga ihop en outfit med den sen och visa er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback