BLACK CLOTHES AND BLUE SHOES



Hej där. Sitter och lyssnar på ljudbok på svenskan nu, Hungerspelen. Jag har sett filmen förut men det var ett tag sedan och boken är mycket mer detaljerad. En bra grej i alla fall, att ha sett filmen innan faktiskt, då förstår man mycket mer, men lite tråkigt eftersom jag vet vad som kommer hända.. Haha. Jag kom på igår kväll före klockan 11 på kvällen att vi skulle ha läst till kapitel 11 idag i boken och jag själv var på kapitel 4. Men genom att jag stannade uppe till halv 1 och lyssnade på ljudboken igår kväll och även har lyssnat på den första lekionen idag så är jag på kapitel 10 nu! 
 
Jag vill så gärna ha sommar nu. Kunna trippa runt i kjol och bara ben och öppna skor. Höga klackar eller ballerina. Snälla låt det gå snabbt nu till påsklovet så är det inte långt kvar sen!

Kommentarer
Hanna Markström säger:

Snygg outfit!

2013-03-24 | 07:04:32
Bloggadress: http://missmarkstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback