BROWN







Den här toppen från Ginatricot hade jag på mig för någon dag sedan till de nya jeansen när jag var och fikade på Majas café i Rengsjö med mamma och mormor! Den är ganska så stor och jag köpte ändå storlek 34 och brukar ha 36. Den är väldigt bred liksom, men fin ändå! 
 
Nu sitter jag i skolan.. Hjälp mig.. Det har varit så himla skönt med lov men nu är vi tillbaka till det normala igen. Tillbaka till skolan och tillbaka till rutinerna. Idag går jag i skolan till klockan fyra i alla fall. Uscha, vilken start på veckan.. Haha. Efter skolan ska jag träna hade jag tänkt. Tänkte även plocka ihop den där outfiten jag pratade om igår med min nya väska och visa er. Men nä, nu måste jag tillbaka till verkligheten och engelska lektionen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback