GODMORGON SOLIGA SÖNDAG

Men vad fint väder vi fått hela den här veckan! Sportlovsväder, soligt och runt nollgradigt, älskar det! Dock har ju temperaturen börjat sjunka lite nu igen och igår var det runt -10 men fortfarande väldigt fint och soligt, huvudsaken det! Jag kom precis hem från Anton där jag vaknade ensam imorse. Han åkte i väg på match tidigt imorse som vanligt och jag gick upp och åt frukost vid halv 12 kanske innan jag tog mig hemåt. 
 
Nu sitter jag i vardagsrummet hemma och lyssnar musik och funderar på vad jag ska göra. En lång powerwalk i solen eller en liten mindre powerwalk fast till gymmet och köra spinning en timme och kanske lite gym? Hmmmm. Jag hatar att ta såna här beslut!! Haha. Egentligen vill jag bara sitta hemma men måste ju göra någonting, inte tränat på hur länge som helst känns det som (var fan hur länge sen som helst också, sist jag tränade "egenträning" och inte dans var för i tusan i måndags!!) så det är skärpning nu Isolde! SKÄRPNING. Därför tar jag det sistnämnda alternativet nu. Pw till gymmet, en timmes spinning och kanske lite gym. Here we go. 
 

En liten bild sen igår. Självutlösaren på och kameran på byrån, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback