HELLO THERE BEAUTIFUL/OH SHIT/BUMPER

 
 
 
 
Jag beställde hem lite nya skal från Fyndiq.se i helgen och idag landade dom i min brevlåda hemma. Ganska så nöjd med de alla, förutom att färgen på bumpern är mycket mer lysrosa än vad den såg ut att vara på bilden, då såg den liksom ljusrosa och ganska så pastellig ut.... Men jaja. Orkar inte skicka tillbaka så! Dessutom tycker jag mest om när skalen är skärda runt efter höj- och sänkknapparna på sidan, som på det rosa skalet, därför tycker jag det var lite dåligt med det mönstrade ockå. Men annars så, finfint!
 





79 kronor.






79 kronor.





49 kronor. 

Kommentarer
Josefin säger:

Vilka snygga skal! Tänkte bara fråga, hur betalar du?? För jag skulle vilja beställa där med men eftersom man är under 18 så är det inte lika lätt att beställa utan föräldrar.
Är nyfiken hur du gjorde!

Svar: Jag betalade direkt med mitt bankomatkort! Nordea har jag och det har alltid gått att betala med då mina kompisar som har Swedbank och inte är 18 aldrig kan betala på internet med deras kort. Nordea har troligtvis inte den där spärren, vilket jag tycker är super! Haha. Om det för ovanlighetens skull någon gång är någon hemsida jag inte kan betala med mitt kort på så brukar jag ta faktura och skriva min mammas personnummer. Annars funkar väl alltid postförskott? Dock brukar det tillkomma en extra summa då på kanske 50 kronor men aa, om det är det enda alternativet.. Hoppas du fick svar på dina funderingar! :)
isoldesoderqvist.blogg.se

2013-03-12 | 18:11:41
Josefin säger:

Jahaa, tack!! Jag har funderat mycket på det där. Jag har länge velat beställa från fyndiq men har varit väldigt osäker över hur betalning då kan gå till eftersom jag då är under 18

2013-03-12 | 20:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback