I HAVE SOME THINGS TO SHOW YOU ALL



Kofta från Ginatricot, kjol från H&M, väska från Chanel och skor från Nelly White Label. 

 
Men hej där! Hur mår ni? Jag mår bra. Idag har jag dansat på torget på stan. Eller rullat runt på snön som var täckt av grus. Mysigt va? Haha. Igår kväll dansade jag också på torget (börjar ju nästan bli en vana nu, haha) inför ungefär 150-200 skidungar från olika delar av landet. Var nämligen invigning till finalen för grupp C vilket innefattar 11-12 åringar tror jag och vi blev tillfrågade att dansa då! Så jag, Clara och Carro körde våran älskade Homeless helt ensamma utan resten av gruppen som var bortrest, haha. 
 
Sååå... Jag är dålig på att blogga, ja det kanske ni har märkt? Men jag tänkte iallafall ta tag i det en del här nu och visa er vad jag shoppat på lovet alldeles strax. Vill ni ha allt i samma inlägg eller ska det komma upp lite olika allt eftersom? Bra fråga där.. Kan inte bestämma mig själv! Haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback