I'M SORRY GUYS

Hej på er. Det känns som om det var evigheter sen jag bloggade vilket det typ var oxå, eller? Jag har iallafall varit i Gävle med mina systrar Emelie och Elin igår till idag. Igår var vi på Sandvikens äventyrsbad (haha så kul!!) och på kvällen myste vi en stund på Wayne's och sedan köpte vi godis och kikade på film i lägenheten. Idag shoppade vi i några timmar och åt på donken innan jag och Elin åkte hem till Bollnäs igen. Jag tänkte faktiskt ta och visa er vad jag köpt men det får bli imorgon, är så sent nu. Hoppas ni har en fint lov! Kram!

Här har ni i alla fall en bild från provhytten inne på h&m idag. Den svarta kjolen och den vita toppen fick följa med mig hem i alla fall!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback