ON MY HEAD

 Hej allihopa. Jag är usel på att blogga, jag veeet. Men ja, jag lever iallafall. Och bra mår jag. Nu har mitt lov börjat. Så himla skönt att få slippa skolan en vecka, dock har jag tusen saker att göra och jag har något att göra exakt varje dag på lovet. Kommer ju inte kunna bara slappa och inte heller kunna göra något spontant bara någon gång den här veckan.. Haha. Men jaja, det mesta är ju iallafall roliga saker som jag valt själv att göra, bara det att jag har så mycket planerat. Haha. Jag brukar ju alltid ta allt som det kommer och inte ha något inplanerat på lov... Haha. 




Kommentarer
Alicia s säger:

Kan du inte ha en frågestund? Puss

Svar: tror inte jag skulle få så mycket frågor?? haha :D men kanske de!
isoldesoderqvist.blogg.se

2013-03-03 | 20:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback