SÖTT OCH ROSA







Här är toppen jag hade instoppad under kjolen i förra inlägget som jag lovade att visa. Den ser inte så fin ut här på bilderna men jag lovar att den är snyggare på! Haha. Så tråkigt ljus på bilderna också men aa, nu ska vi inte klaga! Haha. Den är från Bubbleroom iallafall och kostade 299 kronor. Ne men den är jätte gullig i verkligheten faktiskt! 
 
Nu väntar jag bara på att klockan ska bli sisodär runt 8 så jag kan ta och åka till Anna tillsammans med Ameli, Lisa, Ida och Sofie (?) för att ha en mysig tjejkväll med melodifestivalen och massa prat. Jag har precis ätit en god middag i form av västerbottenpaj och parmaskinka. Jag fick dessutom en liten bit mörk chokladtårta med grädde som mamma baka efteråt! Mmmh. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback