SUPER TRÖTT MEN SUPER GOTT





En hälsosam, god, proteinrik smoothie och lite advokado är väl det bästa som finns efter hårdträning? I mina smoothies brukar jag alltid ha naturell hälsofil/yoghurt, lite kvarg, frysta bär (oftast jordgubbar), en halv banan och choklad proteinpulver. Det blir så sjukt gott och med protinpulvret i smakar det ännu mer som glass! Choklad- och jordgubbsglass typ. Mmmh. Idag körde jag som sagt spinning men någon dansträning blev det inte på grund av att Hanna (min dansledare/tränare) var sjuk, men efter spinning körde vi, jag, Clara och Frida, ett litet armpass inne på gymmet istället! Både igår och idag har jag känt att det varit riktigt roligt att träna och nästan så att jag längtar till träningen imorgon. Ett gympass och/eller spinning Xpress om någon gullig själ vill avboka och lämna en plats till mig haha och så Extreme Xpress står på morgondagens träningsschema! Känns så skönt att ha kommit in i det här flödet nu när jag tycker det är kul och allt! Beach 2013 here I come. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback