THE LITTLE BLACK SKIRT





 


Bland annat denna svarta lilla kjol fick följa med mig hem från Gävle för några dagar sen. Den blir nog perfekt till i princip vilken topp/tröja som helst i sommar! Toppen jag har instoppad under kjolen på bilden tänkte jag visa er lite senare..! Idag har jag nämligen fotat allt jag shoppade. Fast det blev faktiskt inte alls nå mycket, finns ju inte så mycket i Gävle. Bara Bikbok, Cubus, Ginatricot och H&M typ.. Topshop, Monki, Urban Outfitters, Zara, Cos, Mango m.m då?!?! Haha. Nä men aa, det är ju lite tråkigt.. Måste ta mig till Stockholm för en rejäl shoppingrunda snart, dock är jag typ pank nu... Smart! Haha. 
 
UPDATE: Kjolen är köpt på H&M, glömde helt bort att skriva det! 
 

Kommentarer
Malin säger:

Vart köpte du kjolen???

Svar: oj, glömde bort att skriva det, men den är köpt på H&M, står i inlägget nu också! :) haha
isoldesoderqvist.blogg.se

2013-03-09 | 18:25:07
Anonym säger:

Kan inte du tipsa om lite snygga sommar/vår jackor? Och tipsa om vad som är fint i sommar/vår

2013-03-10 | 15:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback